понеделник, 18 февруари 2013 г.

Как да изненадаме любимата за 8 март



Всяка една дама обича да получава бижута за подарък, или поне така ми изглежда когато правя подобни подаръци, но винаги ми е било интересно защо дамите обичат подаръците бижута?

Дали заради това, че са красиви и добър аксесоар или заради това че аз правя подаръка? Но което и да е вярното от двете си остава фактът че бижутата са добър подарък. Да не говорим че всяка жена в даден етап от живота си иска да получи пръстен с специално предложение на което да не иска да откаже, прав ли съм ?


Но когато става въпрос за 8 Март си мисля, че може би тогава най-добрият подарък може да е стилно малко бижу като колие, а защо не комплект колие, пръстен, гривна и обици които да пасват на някой тоалет на любимата дама. Естествено дори подарък като този може да бъде забравен на второ място след подарък картичка от някое любимо дете например. Затова е хубаво подаръкът да бъде поднесен с подобаваща картичка, от сърце естествено в която да покажете поне малка част от чувствата които изпитвате към дамата, защо само едно голо бижу не променя същността на празника. Никога не гледайте да отбивате номера, постарайте се и ще получите нещо много ценно насреща, повярвайте ми!

Осми март може да бъде много приятен празник само със малко старание, не го изпускайте, постарайте се и после цяла година ще берете плодовете на труда си! Постарайте се в името на взаимоотношенията с любимата дама!

Ако не знаете откъде да изберете подобен подарък бих ви препоръчал ето този сайт за бижута.

Няма коментари:

Публикуване на коментар